sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Kippoja ja kuppeja

Alkaa tuntua, että olen jo etukäteen käyttänyt kaiken lisätilan, mikä uusissa keittiökaapeissa toivottavasti saadaan... Muurlalle on tullut tänä keväänä myyntiin ihania emalimukeja. Sieltä piti tilata yksi jokaiselle perheenjäsenelle. Tuo alarivissa keskinmäinen on mun.
Anoppi on asioinut kaupassa, joka on ihan siinä lähellä, ja kerännyt muumitarroja - valjastanut ilmeisesti myös puolet naapureista tarrojen keruuseen, sillä tänään päästiin ostoksille jo kahden täyden kupongin kanssa. Muumi seikkailu-sarjan lautasia ostin 5 kappaletta ja saman verran noita kulhoja. Hävettää tunnustaa, mutta lapset ovat meillä syöneet epämääräisistä ja erilaisista muovikipoista - ehkä jossain määrin käytännöllisiä (ja varsinkin särkymättömiä), mutta hirmu rumia. Että jospa meilläkin syötäisiin tästä lähtien ihan oikeilta lautasilta.
Mies on hankkinut remppaa varten ruuveja ja jotain muuta tykötarpeita ja minä tilasin netin kautta uudet lamput. Mutta ketä ne nyt kiinnostaa...? Reilun viikon päästä alkaa remppa eli ensi viikonloppuna on ohjelmassa keittiön kaappien tyhjennys.

1 kommentti:

  1. Kiitos kommentistasi blogissani :) Mä täällä käyn kans säännöllisesti lukemassa, kommentoimassa harvemmin =/

    Pyörittelin käsissäni noita samoja emalimukeja mutta kympin kappalehinta kirpaisi ..ehkä mä kesälomarahoista maltan hankkia useammankin :)

    VastaaPoista